Klachten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar kregelbiomassa@outlook.com.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

  • Klantenservice

    CONTACT www.onlinepelletshop.nl is onderdeel van Kregel Biomassa Afhaallocatie: Burgemeester de Kockstraat 15 te Oosterhesselen Telefoonnummer: 06 21 49 11 36 E-mail: Kregelbiomassa@outlook.com Postadres: Anwending 4, 7861 BE Oosterhesselen
  • Betaal methoden

    Betaal methoden

    * PIN * Ideal * Contant
  • Verzending

    - Aanvullende informatie voor levering aan huis: Houtpellets & andere thuisbezorgd producten worden door heel Nederland geleverd. Uw bestelling ontvangt u van maandag tot en met vrijdag binnen 8 werkdagen. Aflevering wordt later in onderling overleg bevestigd. Wij kunnen geen exact aflever-tijdstip aangeven, daarom neemt onze leverancier van te voren contact met u op inzake de levertijd. Het afleveren van bestellingen gebeurt door middel van een vrachtwagen. Leveren in woonwijken is voor deze vrachtwagens geen enkel probleem. De pallet wordt met een elektrische pompwagen verreden en op de gewenste plek neergezet. Het is helaas niet mogelijk om met de elektrische pompwagen door bijvoorbeeld grind of over gras te rijden. - Voor de waddeneilanden gelden aangepaste transportkosten, informeer naar de mogelijkheden.

    Read more

  • Social Media

    Social Media

    Read more